Overslaan en naar de inhoud gaan
PUB
Eerste onderwerp hernemen

Gezonde voeding - handige websites?

Gepubliceerd door op 17/07/2014 - 09h57
PUB

Hallo iedereen,Ik ben nieuw op dit forum, dus ik weet niet of ik dit onder de juiste categorie plaats :-)Feit is dat ik bij wijze van herstel na een knieblessure (+ operatie) meer en vaker ben beginnen sporten. Wat me erg bevalt! Dit ga ik nog lang volhouden (lopen, fietsen, zwemmen,...), zolang mijn knie dit toelaat.Mijn interesse in een gezonde levensstijl is bijgevolg ook beginnen groeien. Hoewel ik niet klaag over mijn gewicht over fysiek (1m81, 69 kg), zou ik wel bewuster willen zijn van mijn voedingspatroon. Ik denk niet dat ik een heel erg fout voedingspatroon heb, maar ik wil wel beter weten wat de gevolgen zijn van hetgeen ik eet. Ik heb zo de indruk dat weinig mensen weten wat ze juist eten. Bijgevolg ben ik op het internet beginnen zoeken naar handige/ informatieve/ waardevolle sites om hierover meer te weten te komen.Jammer genoeg heb ik snel de indruk gehad veel foute (verkeerde/ ongegronde/leugenachtige?) informatie te lezen. Kennen jullie misschien handige sites waar ik nuttige gegronde informatie kan vinden? Ik herhaal, ik wil niet specifiek gewicht verliezen, maar wel een gezonder voedingspatroon.Alvast bedankt!Groetjes

Fout melden

X
PUB