Overslaan en naar de inhoud gaan
PUB
Eerste onderwerp hernemen

Geen zin meer in sex

Gepubliceerd door op 08/04/2012 - 18h26
PUB

Ik ben een gezonde man van 50 en heb nog redelijk veel zin in seks, tegen over mijn vrouw (41). Zijn kan gerust een maand of twee zonder sex. En het heeft anders geweest.We zijn al 13 jaar samen en hebben ook een dochter van 13. Toen bedreven we sex soms meerdere malen op een avond, we waren toen ook een heel stuk jonger. Maar nu is het verschil te groot geworden, zelfs al zijn we ouder. Dit is al een paar jaar aan de gang, en ik hoopte altijd dat haar libido terug zou komen. Vroeger gebruikte ze dikwijls de smoes, dat ons dochter ons kon horen en dit terwijl de deuren dicht waren.Ik ben nu tot een andere vaststelling gekomen, de laatste weken. Ik heb gemerkt, als we nog niet zolang in beed liggen, dat mijn vrouw zichzelf ligt te masturberen. In het begin wist ik niet wat ik hoorde en voelde, maar na herhaalde malen wist ik het zeker. Ik heb er haar met geconfronteerd, omdat ik het niet eerlijk vond zij haar lag te plezieren wetende dat ik dikwijls zin heb. Ze gaf een uitleg dat zij het niet was die dit deed maar haar spiritueel innerlijk, en dat ze astraal sex deed waar ze niks kon aan doen. Zij zal ook nooit zelf het initiatief nemen om sex te doen en dat vind ik heel spijtig.Ondertussen lijdt onze relatie hier ook onder. Ik weet maar weinig raad meer om hier verbetering in te brengen. Kan iemand mij hiermee helpen.Alvast bedankt,Ricardo

Fout melden

X
Antwoorden
Aquarelleke heeft op gereageerd

Hallo Ronaldo,

Kijk eens even terug naar de essentie van wat jullie vroeger samen hadden toen alles goed ging,ook op gebied van sex.Misschien moet u eens een lang en goed voorspel proberen wat jullie beiden opwint.Je kan haar misschien trakteren op een leuk reisje,gewoon blijven proberen en zeker je romantische kanten  benutten.Vrouwen vallen nu eenmaal voor gevoelige mannen.Zeg haar ook regelmatig wat je voelt voor haar en geef haar de tijd om alles te laten doordringen.Misschien heeft je vrouw ook pijn tijdens het vrijën,vraag het haar en dan kom je wel tot een antwoord.Als dit laatste zo is kan je dit best bespreken met haar gynaecoloog.Hopelijk komen jullie eruit.Veel succes.en blijven stimuleren !!!!

Margaretha heeft op gereageerd

Beste Ricardo,

Helaas heeft "de vrouw" soms andere seksuele behoeften en wellicht kun je het patroon wel doorbreken, al neem ik aan dat je al wel het een en ander hebt ondernomen.

Enkele tips: Verras haar op een leuk etentje of avondje uit of een natuurwandeling.En wat betreft je houding: Luister naar haar zonder commentaar te geven. Blijf positief en zeg lieve begrijpende woorden, koop leuke lingerie en of sexuele aanverwante artikelen en bespreek om nieuwe dingen samen uit te proberen. En wellicht vind je het leuk om jezelf opnieuw te presenteren met een nieuwe loek van de kapper of bril en kleding. Zijn er oude patronen van jou wat ze hindert, b.v. roken, alcohol communicatieproblemen etc.: werk hier aan.

Het verhaal van de astrale seks is niet eerlijk en dat voelt zeker niet goed. Je vrouw staat spiritueel te open en ze is zeker niet kritisch genoeg, ze is zelf verantwoordelijk hiervoor en kan dit afsluiten, of ze/jullie gaan langs een medium die je hierbij kan helpen.

Maak er wat van en succes, Ada

poesje78 heeft op gereageerd

Dag ricardo,

Wat je vrouw doet is zeker niet goed te keuren,zeker niet als je zoveel verlangerns hebt om haar te bevredigen en ze dat met haar zelf doet, heb het ook meegemaakt met mijn man,maar hij deed het publiek,dus veel erger,maar ,ik raad je aan als je nog heel veel gevoelens hebt voor elkaar ga samen in behandeling,praat erover,ga samen een weekendje weg,geniet van een wandeling samen,praten is heel belangrijk.

Je vrouw heeft een ziekte maar ze beseft het niet,help haar daarbij,het is niet gemakkelijk,zolang ze het zelf niet beseft kan jij haar niet helpen,zelfs geen dokter.

Een dokter zal haar een medicijn voorschrijven om haar driften te minderen

Goede moed,het komt wel goed.

nomad heeft op gereageerd

beste ricardo.mischien is het all opgelost maar toch wat posten hier.op haar leeftijd zou ze dubbel zoveel zin moeten hebben.libodo heeft ze genoeg mits ze geregeld masturbeert.

ik denk een open en eerlijk gesprek tussen jullie voor opheldering zorg,maar ook negatieve,

zal naar boven komen.maar je mag je niet aan de kant laten zetten.openheid en eerlijkheid

twee belangrijke bouwstenen voor een relatie,vraag jezelf eens af heb ik dat.sterkte

ENNU heeft op gereageerd
Ricardo,

Ben je er ooit blijven bij stilstaan dat je vrouw misschien lesbisch is?
Jouw verhaal doe me denken aan mijn ex-man, die 20 volharde in het excuus =
leugen aseksueel te zijn,
tot ik erachter kwam dat hij homo is... waarna de boel ontplofte.
Houd er wel rekening mee dat het leven vaak makkelijker is als je de waarheid niet kent.
Ik wens je uit het diepste van mij hart veel geluk toe
ricardo1961 (niet gecontroleerd) heeft op gereageerd

Aan iedereen die mij hier gesteund heeft, bedankt.

ENNU, ik twijdel er sterk aan dat ze lebisch is of ze kan het héél goed wegsteken. Ze weet nochtans dat ik heel open ben op gebied van sex en over alles kan praten. Maar het doet er niet meer toe wat ze is of word, ik ben aan het scheiden. En het is niet alleen het gebrek aan sex dat de doorslag gegeven heeft. Ze verheft haar spirituele zaken boven de relatie en dat kan ik niet meer verkroppen.

Als ik een nieuwe relatie aanga, zal ik zeker de kat uit de boom kijken en volledig open kaart spelen  zodat er achteraf geen misverstanden optreden.

meisje-wan heeft op gereageerd

beste ricardo misschien heeft je vrouw zin in nog eens zo een oude sex date je weet wel eerst een romantisch dineetje en een filmpje dan pas beginnen kussen en het  voorspell voor je aan het echte werk begint en wie wweet ben je ook te hard of juist te zacht vraag wat zij plezierig vind en of je misschien de laatste ttijd iets fout doet wie weet is er een goede verrklaring voor! 

groetjes 

PUB