Overslaan en naar de inhoud gaan
PUB
Eerste onderwerp hernemen

Geen miskraam wel achtergebleven bloed in de baarmoeder

Gepubliceerd door op 11/12/2012 - 13h42
PUB

Hallo,Ik vroeg me af of iemand het volgende herkent. Ik ben vier maanden geleden voor een echo naar het ziekenhuis verwezen na klachten aan de onderbuik en naar de huisarts dacht een verdikte eierstok links.De echo wees uit dat alles goed was maar er was wel oud bloed zichtbaar in de baarmoeder.Niet aan de wand maar gewoon in het luchtledige. Men dacht aan een miskraam. We  zijn niet met kinderen bezig maar goed, het kan.Doorgestuurd naar een gyneacoloog en die heeft het weggezogen en op kweek gezet. Alles was goed. Moest na drie maanden terugkomen en daar zat weer dat bloed in de baarmoeder. De gyneacoloog wilde nu een hysteroscopie doen om te kijken wat dit is. Zij wist het dus ook niet.Ik heb een normale menstruatie, al is deze wel veranderd nadat het oude bloed is weggezogen. Meer vloeiingen de eerste dagen en daarna pas de menstruatie. Heb nu ook al maanden aanhoudende onderbuikpijn met een extra pijnlijke plek linksonder ter hoogte van het schaambeen.Herkent iemand dit misschien?groetjes Jesse

Fout melden

X
PUB