Overslaan en naar de inhoud gaan
PUB
Eerste onderwerp hernemen

Enorme last van Reflux,zuurbrand.

Gepubliceerd door op 03/05/2012 - 14h29
PUB

Ik heb sinds kort een enorme last van reflux en zuurbrand,erger dan de eerste keer.Alleen weet ik niet hoe er vanaf te geraken,een opgeblazen dikke buik krijg moeilijk adem.Hoe kan ik dit stop zetten en terug normaal leven ?Wie helpt er mij hiervan af,ik heb wel chronische slokdarminfectie graad 2 !Groetjes,Ludovica

Fout melden

X
Antwoorden
Joyeux heeft op gereageerd

Beste Ludovia,

Ik heb Kangen Water gedronken en de reflux is verdwenen. Ga naar YouTube en zoek op Kangen Water Acid Reflux dan zie je vanzelf wat ik bedoel. Ik wil wel iemand zoeken voor je bij jou in de buurt waar je gratis dit wonder water kunt afhalen. www.beterdrinkwater.com

tuinatherapeut heeft op gereageerd

Al bij een dokter langs geweest ? Als die niet of onvoldoende kunnen helpen, heb ik een goede tip.

Plots opkomende branderigheid is zeer dikwijls het gevolg van stress. In de Traditioneel Chinese Geneeswijzen wordt dit veroorzaakt door een stoornis in de Leverenergie. Dit kan zeer goed verholpen worden met acupunctuur of tuina (Chinese Therapeutische Massage). 

Als therapeut heb ik zelf al heel wat mensen zo kunnen helpen. Ik raad aan om een goede (lees : gediplomeerde en ervaren acupuncturist of tuinatherapeut) op te zoeken. 

adviser heeft op gereageerd

Beste,

Heeft u zich al eens laten testen op de bacterie helicobacterpylori (google dit maar even, dan leest u er alles over). Een heel groot deel van de wereldbevolking is drager van deze bacterie (overleeft in de maag) maar heeft nergens last van. Bij sommige personen kunnen er wel symptomen optreden, en zeker als er sprake is van (chronische) stress.

Antibiotica kan helpen, maar sommige h.pylori zijn resistent aan de gangbare antibiotica. 

Mijn zoon is nog steeds drager van de bacterie, maar alle symptomen zijn weg doordat hij 1. zijn stress onder controle heeft gekregen, 2. een half jaar geen gluten heeft gegeten, 3. dagelijks voedingssupplementen neemt zoals 'broccomax' en 'mastic gum' die een bacterieremmend effect hebben.

Hij is nu kerngezond, en dus zonder klachten.

Veel succes,

Liesbeth.

zonnetje heeft op gereageerd

Hallo Ludovica,

Ik heb al jaren last van maagbreuk en reflux en neem daar medicijnen voor.Heb geen probleem zolang ik die neem,heb eens één dag geen genomen en had al last van zuurbranden,dus ze helpen wel degelijk.Je zal wel waarschijnlijk een gastroscopie moeten laten doen.Ik heb dat geregeld moeten doen om goedkeuring van de adviseur,maar nu zijn er al medicijnen die je kan krijgen zonder goedkeuring.Vraag eens raad aan je dokter.

Groetjes

Foxylady heeft op gereageerd

Beste Joyeux

Ik ben ook geïnteresseerd in het Kangen water. Waar is dat te verkrijgen? Ik woon in Tervuren.

Dank bij voorbaat

groetjes

Eva41 heeft op gereageerd

Toch echt eerst naar de dokter om de oorzaak te laten bepalen, want het kan ook een lichte maagbreuk zijn en dan is er MEER nodig dan een natuurlijk middeltje. Men ziet dit bij een gastroscopie: een enigszins vervelend onderzoek, maar met zeer goede begeleiding en het duurt maar een 3-tal minuutjes. Blijf er dus niet mee rondlopen, want een aangepast geneesmiddel hiervoor is een echte verademing en je slokdarm wordt dan ook beschermd doordat de zuurbrand wegblijft. Veel geluk, Ludovica.

lucdhoore5 heeft op gereageerd

Dag Ludovica,

Het lijkt wel of je een hevige reactie op voeding hebt en daardoor reflux krijgt. Melk zou dit kunnen veroorzaken, drink je veel melk.

Ook enkele levensstijlveranderingen zoals minder drinken na de maaltijden kan reflux verbeteren.

Kijk even op deze site om meer over reflux te ontdekken:

http://refluxstoppen.com/blog

Ik had vroeger ook last van reflux en ben ervan af geraakt door melk te vermijden en veel brood met honing te eten. Dit werkt prima voor mij.

Groeten en veel succes!

Luc

dokkan heeft op gereageerd

Voor het succesvolle medisch programma HET SPREEKUUR  op VTM, zoeken wij nog mensen met een vervelende kwaal !

We proberen we zoveel mogelijk mensen te bereiken. 

Onze dokters zoeken dan de beste oplossing voor het probleem van de patiënt. De kosten van de behandeling, die zijn voor onze rekening.

We zoeken bvb nog mensen die last hebben  van acné, van aambeien of andere anale problemen, winderigheid, een vreemde lijfgeur of adem, libidoproblemen, pijn tijdens het vrijen,hamstertanden,overbeharing , …..noem maar op . Maar ook mensen die maar blijven sukkelen met Reflux komen zeker in aanmerking. 

Kom je in aanmerking of denk je dat je iemand kent die in aanmerking komt? Laat het me weten via een bericht of mail naar dokter@kanakna.com. Je kan ook bellen naar 0477 8812 43

Groetjes,

zjatteke1 heeft op gereageerd

een zeer goedemiddag Ludovica,

Is je probleem met reeds opgelost?

indien neen, doe mij even een mailtje inge@linos.be

misschien kan ik je wel helpen

vriendelijke groeten,

inge

hetspreekuur1 heeft op gereageerd

Voor het succesvolle medisch programma HET SPREEKUUR  op VTM, zoeken wij nog mensen met een vervelende kwaal !

Via deze weg proberen we zoveel mogelijk mensen te bereiken. 

Onze dokters zoeken dan de beste oplossing voor het probleem van de patiënt. De kosten van de behandeling, die zijn voor onze rekening.

We zoeken bvb nog mensen die last hebben  van acné, van aambeien of andere anale problemen, winderigheid, een vreemde lijfgeur of adem, libidoproblemen, pijn tijdens het vrijen,hamstertanden,overbeharing , …..noem maar op .

Kom je in aanmerking of denk je dat je iemand kent die in aanmerking komt? Laat het me weten via  sofieengelen@kanakna.com of bel ons op 0477/881.243

PUB