Overslaan en naar de inhoud gaan
PUB
Eerste onderwerp hernemen

EINDELIJK EEN SUPER GEZONDE VRUCHTENSAP

Gepubliceerd door op 02/10/2012 - 16h56
PUB

Het MonaVie sap is een mix van 19 fruitsoorten met een hoge gezondheidswaarde.De ster van deze smoothie mix is de Zuid-Amerikaanse açaibes.De Açaipalm komt voor in Centraal - en Zuid-Amerika en groeit vooral in moerassige streken.De Açai bessen zijn donkerpaars van kleur en gelijken wat op druiven. De Açaibes is zeer rijk aan antioxidanten, waaronder anthocyaninen en flavonoiden, en heeft een aangename smaak die aan bosbessen, noten en chocolade doet denken.Het sap en de pulp van de bessen worden al jaren door de inheemse bevolking gebruikt omwille van hun weldoende eigenschappen.Deze bes staat bekend voor zijn enorm hoog niveau aan anti-oxidanten, mineralen en gezonde vet- & aminozuren.De aangeboden dagelijkse hoeveelheid voor uitstekende resultaten bedraagt 50 tot 100ml

Fout melden

X
Antwoorden
Pietje heeft op gereageerd

De resultaten en ervaringen zijn geweldig, hier gaan we nog veel plezier van beleven je ziet mensen zienderogen opknappen fitter worden en stralen van blijdschap .

WordFit heeft op gereageerd

Klopt inderdaad dat de acaibes super veel antioxidanten bevat. Net zoals gojibessen bijvoorbeeld. Maar ook minder exotische voedingsmiddelen bevatten heel wat van deze stoffen, die de vrije radicalen uit ons lichaam helpt verwijderen (en dus o.a het verouderingsproces tegengaat). Bijvoorbeeld pure chocolade, groene thee, alles met veel vitamine C (zoals rode en gele paprika, rozenbottel, peterselie, etc.), ...

In principe heb ik niet tegen dit soort gezonde drankjes al hoop ik wel dat de prijs hiervan niet overdreven hoog wordt gezet zoals het geval is bij sommige andere!

Ook blijf ik er wel van overtuigd dat je dus ook antioxidanten gemakkelijk via het juiste voeding kan binnenkrijgen i.p.v pillen te slikken en 'wonderdrankjes' te kopen.

PUB