Overslaan en naar de inhoud gaan
PUB
Eerste onderwerp hernemen

Eindelijk een gezonde koffie!

Gepubliceerd door op 09/03/2012 - 16h16
PUB

Graag wil ik er op wijzen dat er een zeer gezonde koffie op de Belgische markt binnengetreden is die maar een fractie cafeïne bevat en niet verzurend op het lichaam werkt.Dit komt door de toevoeging van een extract van de paddenstoel Ganoderma Lucidum die in essentie de nadelen van gewone koffie minimaliseert en zelf nog een hele reeks positieve eigenschappen op het lichaam heeft.Je zal echter geen reclame zien of deze in winkels terugvinden aangezien deze koffie (en ook thee, chocolademelk) gedistribueerd wordt via netwerk marketing, wat min of meer neerkomt op mond-aan-mond reclame.Ik kan een website vermelden als dit gewenst is, maar ik heb eigenlijk geen idee of er reclame mag gemaakt worden op dit forum.

Fout melden

X
Antwoorden
Asterix heeft op gereageerd

Goede middag, graag had ik naam geweten daar ik een alternatief zoek voor koffie.

dank u

OrganoGold heeft op gereageerd

Hey!

De website waarop je meer kan lezen is http://www.organo-gold.be
Indien je nog meer wil weten, kan je via die website een e-mail sturen.

groetjes

Zitta heeft op gereageerd

Op een Nederlandstalige site verwacht ik een Nederlandse ondertiteling bij de video's.

Wil je zelf kennis maken met deze en andere gezonde voedingsmiddelen zonder iets te hoeven investeren? Sterker nog, door ons unieke vernieuwende concept kan je er zelfs iets aan verdienen! Lees zeker verder...

Jullie hebben allemaal wel al gehoord over bijverdiensten via het geven van een home-party. Dit kan over uiteenlopende artikelen gaan zoals juwelen, parfums, schoonheidsproducten, kookgerei, speelgoed enz. Maar er komt altijd slechts 1 type artikel aan bod.

Infocenter werkt met 2 grote categorieën producten. Enerzijds de groep van gezondheid (voeding, drank, energie, afslanken) en anderzijds de groep van beauty (cosmetica, juwelen, parfums, schoonheidsproducten).

Wij verzorgen voor jou een bijeenkomst bij je thuis of op ons Infocenter, waar de categorie van jouw keuze aan bod komt. Kies je bijvoorbeeld voor gezondheid, dan komen wij een voorstelling geven van onze gezonde koffie, thee, chocolademelk, chocolade, voedingsrepen, shakes, … Dit kan bijvoorbeeld ook onder de vorm van een ontbijtsessie.

Het enige dat jij hoeft te doen is enkele mensen samenbrengen die interesse tonen in artikelen van de door jou gekozen categorie. Iedereen kan alles uitproberen zodat het een echte DOE-avond wordt!

Op het einde van deze avond ontvang jij een mooi percentage op de totale omzet van de verkoop. Je hebt de mogelijkheid om in producten of cash uitbetaald te worden.

Wil je zonder enige investering een mooie euro bijverdienen, vraag dan zeker meer info!

Je kan je ook registreren via onze website http://www.infocenter-oost-vlaanderen.be (ook andere provincies mogelijk).

Mijn excuses hiervoor! Organo Gold is een jong Canadees bedrijf, dus veel nederlandstalig materiaal is er nog niet voorhanden...

vandijck21847 heeft op gereageerd

Beste,

Gelieve me te melden waar ik deze koffie kan bestellen, liefst omgeving Hoogstraten

clio heeft op gereageerd

Ook wij kennen deze koffie en nog meer. De chocolademelk en thee zijn eveneens lekker, maar voorl gezond. Ook deze producten bevatten het extract van deze paddestoel!Ben er zelf samen met mijn echtgenoot mee begonnen.Proberen maar!

paucor heeft op gereageerd

Maar ik ken deze koffie niet! Hoe is de naam en waar kan ik die vindenin de streek van Gent?

stofje1 heeft op gereageerd

Via de website www.organo-gold.be kan je een bestelling plaatsen. De koffie wordt verstuurd via Bpost of Kiala, zoals jij het wil!

de.jean heeft op gereageerd

en sofje1 is de eigenaar van deze website ....

PUB