Overslaan en naar de inhoud gaan
PUB
Eerste onderwerp hernemen

Dubbele onderkin

Gepubliceerd door op 14/03/2012 - 13h29
PUB

Hallo Weet er iemand wat men moet doen om een dubbele onderkin te laten verdwijnen.Geen kwakzakverij maar echt iets dat helpt.Want ik ben teneinde raadBen wel 52 jaar en ben niet dik ik weeg maar 50 kg dus dat is niet veel, ben wel in de menopauze maar dat probleem heb ik al langer dan vandaag.Help mij

Fout melden

X
Antwoorden
smooth heeft op gereageerd

Hoi, 

Ik ben Jetty en 53 jaar oud ! Mijn tante geeft altijd gezegd dat je smoelen moet trekken :-)

Dat wil dus zeggen , mond wijd open -terug toe , uw onderkin van links naar rechts bewegen en omgekeerd , alé noem maar op !

Ik doe dat dagelijks verschillende keren , maar wel als er niemand in de buurt is ;-)

bv in de toilet , of als je alleen in de lift staat !

Probeer het maar , na een tijd ga je zeker een verbetering opmerken ! 

Groetjes 

Claudiaparrot heeft op gereageerd

Onze lesgeefster van de make-up had daar ook een tip voor nl. je dagcrème niet alleen smeren op je gezicht maar ook in de hals. Een goed gehydrateerde huid gaat zich beter opspannen en dus minder slap hangen.

bienfait heeft op gereageerd

Als je echt geholpen wilt worden zal een kleine ingreep je gelukkig maken.

Ik ben ook  54  en al enkele jaren ongelukkig over een bepaald onderdeel van mijn gezicht. Na een kleilne ingreep is mijn leven veranderd. Ik ben zo gelukkig nu en denk vaak ' Waarom heb ik dat niet eerder gedaan !' Doen dus !

west heeft op gereageerd

Waar heb je dit laten doen  Beligie of nederland?

En wat is het juist wat je laten doen hebt.

Dubbele onderkin Zie onderwerpen van de redactie van e-gezondheid
PUB