Botontkalking

Mise à jour le 26/05/2003 - 00h00
-A +A

- Calcoheel
- Calcossin
- Causticum complex
- Cimicifuga
- Davitamon
- Urticalcin

Aanbevolen maatregelen

Zo veel mogelijk in beweging blijven; regelmatig oefeningen, zwemmen, wandelen.

Dieet dat rijk is aan kalk, spoorelementen en vitaminen.

Braken
Opwekken van braken
- Anijs
- Kardinaalsmuts
- Mansoor
- Sleutelbloem
- Tabacum
Tegengaan van braken
- Cimisan
- Ferrum metallicum
- Ipecacuanha
- Laurierkers
- Petroleum
- Vomisan
- Vomitusheel

Oorspronkelijk gepubliceerd op 01/04/2003 - 00h00 en geüpdatet op 26/05/2003 - 00h00
Bekijk dit artikel
Vous devez être connecté à votre compte E-Santé afin de laisser un commentaire
PUB
Lees ook
Osteoporose: wat moet ik eten? Geüpdatet op 27/03/2012 - 14h29

Osteoporose is een typische ouderdomsziekte, maar er kan preventief iets aan gedaan worden nog voor de veertig in zicht komt. Voeding en lichaamsbeweging zijn de pijlers van de preventie van osteoporose . Een gedetailleerd overzicht.

Fit ouder worden? Veel bewegen! Gepubliceerd op 17/06/2016 - 12h54

Ouder worden is een complex proces dat het resultaat is van een hele reeks variabele factoren, zoals genetische factoren, leefstijl, chronische ziekten, enz. Deze elementen hebben een onderlinge wisselwerking en beïnvloeden de manier waarop we ouder...

Meer artikels