Overslaan en naar de inhoud gaan
PUB
Eerste onderwerp hernemen

blaasontstekingen

Gepubliceerd door op 29/04/2012 - 15h00
PUB

na dat men navel werd weg genomen iets wat niet de afspraak was kreeg ik de volgende dag al last aan de blaas beetje plassen en pijn als ik gedaan had met plassen , ik was nog in de kliniek en zei dat tegen de verpleging ze gingen he ttegen de dokter zeggen iets waar ik lang heb op moete wachtte want die kwam maar niet toen ik naar huis ging de volgende dag wast al erger toen zei die me dat kan bijna niet want je hebt geen sonde gehad u navel heb ik weggenomen om verdere last te besparen in de toekomst ( had namelijk last van een etterende navel steeds terug komend) maa thuis had ik verdere last met bloed enzo bij het plassen nu het  tprobleem met de blaas is precies of het probleem heeft zich ergens anders vast gezet in de blaas was geen beestje te zien nks konden ze vinden heel raar zelfs naar de uroloog geweest en onder de scan (mri niks te zien ik zou cranberry moeten nemen maar kan er niet tegen nu las ik iets van cranberry sap weet iemand waar men dat kan vinden als ik daa rnu ook nie tegen kan kan ik mss homeopatisch gaan wil er iets aan doen want is wreed lastig .als er mss iemand iets weet of me kan helpen graag dan een antwoordje mvg

Fout melden

X
PUB