Overslaan en naar de inhoud gaan
PUBLICITÉ
PUBLICITÉ
Eerste onderwerp hernemen

Bijwerkingen nieuwe pil

Gepubliceerd door op 06/08/2015 - 11h20
PUB

Hallo iedereen,Sinds  weken ben ik overgeschakeld op een nieuwe pil (Helen). De eerste week ging alles goed maar nadien kreeg ik last van doorbraakbloedingen en de laatste dagen heb ik eveneens erg last van de darmen. Na telefonisch contact met mijn huisarts deze ochtend, raadde die mij aan om onmiddelijk met deze pil te stoppen. Ik zou een pilloze week doen om volgende week opnieuw met dezelfde pil te starten. Echter was ik niet overtuigd van al zijn antwoorden op mijn vragen en stel ik ze hier dus nogmaals..- Wat voor gevolgen heeft dit stoppen met mijn pil? Ik vertrek namelijk dit weekend op reis en wil zo weinig mogelijk ongemakken ondervinden. Normaal heb ik namelijk erg last van kwaaltjes tijdens de pilloze week zoals bloedingen, hoofdpijn, buikpijn, ... - Ben ik dan nog steeds beschermd tegen een ongewenste zwangerschap? Wanneer wel en wanneer niet?- Indien ik opnieuw met dezelfde pil start, wat is de kans dat ik opnieuw met dezelfde bijwerkingen (en voornamelijk de diarree) te maken krijg?- Stap ik niet beter over op een nieuwe of mijn oude pil?Bedankt!

Fout melden






X
PUBLICITÉ
{ } { }