Overslaan en naar de inhoud gaan
PUB
Eerste onderwerp hernemen

bedplassen met ejaculatie?

Gepubliceerd door op 14/05/2012 - 08h18
PUB

Onze zoon van bijna 10 is nog niet zindelijk 'snachts. Na diverse pogingen met de plaswekker hebben we nu 3 maanden Minrin gebruikt; dat is uiteindelijk (na dosis verdubbeling) gaan werken. Hij wordt echt niet wakker als hij plast. Nu zijn we een stopweek gaan uitproberen; hij was drijfnat vanmorgen en weet niet wanneer hij geplast had.Wat mij eerder is opgevallen is dat er wel eens wittige 'afscheiding?' in zijn broekje zat, ook toen als het fout ging met de plaswekker. Het was slijmerig en duidelijk te scheiden / af te schrapen. De keren dat we hem 's avonds probeerden te laten plassen had hij altijd wel een flinke erectie, maar ik ga er vanuit dat dat vaker voorkomt.Vanmorgen zag ik dit weer in zijn broekje.Nergens lees ik dat een kind zo jong al een ejaculatie kan krijgen; wel een orgasme.Wie kent dit verschijnsel en zou het een relatie kunnen hebben met het probleem van het bedplassen?

Fout melden

X
Antwoorden
yolande heeft op gereageerd

Beste ouders ,

Toen ik 9 was , was ik ook nog steeds niet zindelijk.

Maar ik ben naar de kliniek geweest toen samen met mijn moeder.

Daar hadden ze mij geadviseerd om een kalender bij te houden die ik zelf had gemaakt.

Met de dagen op.

Indien ik droog bleef s'nachts mocht ik een zonnetje platsen op de kalender en indien ik s 'nachts een accidentje had , moest ik s'ochtens de lakens mee helpen verschonen met mijn moeder.  ( en op de kalender een regenbui tekenen) Dit heeft mij goed geholpen. Nadien had ik er eigenlijk geen last meer van...

Veel succes!

Eef

Nantje heeft op gereageerd

Beste,

mijn zoon was op zijn negende ook nog niet droog,hij was elke nacht nat.

Wij zijn uiteindelijk bij een nefroloog terechtgekomen in leuven en het kwam niet door te vast slapen.Hij heeft toen oxybutenine gekregen en was na een paar nachten droog na drie maanden is de dosis verminderd om na 6 maanden niets meer te nemen en hij heeft nooit geen ongelukjes meer gehad.Dit heeft zijn leven en dat van ons enorm veranderd.

Nancy

zeldzaam heeft op gereageerd

Wat is oxybutenine mijn zoon is 13 plast nog steeds in bed

PUB