Overslaan en naar de inhoud gaan
PUBLICITÉ
PUBLICITÉ
Eerste onderwerp hernemen

Artritus psoriatica

Gepubliceerd door op 11/04/2013 - 21h42
PUB

Mijn echtgenote heeft psoriasis en daardoor heeft ze ook artitus psoriatica gekregen.Via de reumatoloog allerhande middelen gekregen tot embrell en Hymera toe.Niet heeft zo goed gewerkt als Metatroxaat (MTX) maar de lever en nier waarden daalden daarmee zeer snel dus stoppen. Ze voelt de hele dag pijn en soms is ze ziek gelijk dat ze de griep heeft. Allehande pillen en poeders heeft ze gehad maar niets werkt of is slecht voor de nier en lever.Is er iemand die een mogelijke oplossing weet.Groetend. 

Fout melden






X
Antwoorden
Kris10 heeft op gereageerd

Hoi,

Ik ben zelf al 25 jaar erosieve reumatoïde artritis patient en probeer de medicatie af te bouwen (Enbrel en ledertrexate) omdat ik me er gewoon veel te moe bij voel en omdat ik liever zou geholpen worden met natuurlijke middelen. Momenteel heb ik mijn inspuitingen van Enbrel al kunnen terugbrengen van 2 maal per week tot ééns om de 14 dagen, zonder echt last te krijgen met m'n gewrichten. M'n leverwaarden blijven ook goed. Ik gebruik hiervoor accupuntuur mbv licht (photonic light, op de markt gebracht door Dr. Brain Mc Laren) en essentiele oliën en bijhorende supplementen van doTerra. Ik voel me er pakken beter mee!

Mocht je er meer over willen weten, dan hoor ik het wel!

mvg, Kristien

rowena heeft op gereageerd

Hai Peet48, ik heb maar een woord: Zilgona, lost alles op. Geen psoriasis meer, geen artitus meer, geen pijn meer. Bel Linda maar. 06 27 48 49 06. 

Tevens een extra immuunsysteem.

 

Groetjes Rowena

PUBLICITÉ
{ } { }