Overslaan en naar de inhoud gaan
PUB
Eerste onderwerp hernemen

Arthrose genezen!

Gepubliceerd door op 07/05/2012 - 10h01
PUB

Bij het ouder worden gaat de opbouw van het kraakbeen trager dan de afbraak.Dit komt door het wegvallen van vooral oestrogenen. Eigen ervaring: ik had zoveel pijn in de heupen dat ik niet meer op mijn zij kon gaan liggen. Door de inname van een half pilleje tibolone van 2,5 mg per dag is mijn kraakbeengroei weer op gang gekomen. Geen heupoperatie nodig en terug wandelen in de bergen!Tibolone is een namaakhormoon van een hormoon dat gemaakt wordt in de bijnieren. Enkel te verkrijgen op doktersvoorschrift. Het heeft geen nare nevenwerkingen zoals de oestrogenen.Je huisarts vindt alle gegevens op internet. Succes!

Fout melden

X
Antwoorden
pirewitje heeft op gereageerd

Hallo Roberta, wat ben ik blij dat u uiteindelijk toch geholpen kon worden. 't Ja ik heb al ondervonden dat de artsen die willen opereren op dit vlak zeldzaam zijn.

Ze sturen je steeds maar van het kasje naar de muur en die infiltraites die helpen ook niet. Het verzacht misschien voor enige tijd de pijn maar de oorzaak blijft. Ik noem dat altijd al lachend uitstel van exicutie.

Mag en kan je mij zeggen in welke kliniek je bent geopereerd en door welke dokter. Ik weet niet of dit op dit forum mag maar ik kan het in elk geval proberen.

Nog een voorspoedige beterschap toegewenst en ik hoop van u meer nieuws hierover te mogen horen.

Vriendelijke groetjes

pirewitje

Homerus heeft op gereageerd

Al enke jaren begonnen buigen oprapen muntstukken etc..helse pijn rechts ( rug ) bezoek radioloog en dan naar dokter 4 woorden W-gij-zijt-versleten zwaar werk gedaan neen Artrose tot nu toe niet te genzen het domste wat men kan doen is een ligbad plaatsen als men jong is geen zorgen , erin en eruit zoals een springbok , maar nu 76 beste tijd voorbij duwen en trekken om eruit te komen , en bij breuk benen of knie eruit komen is werkelijk een helse PIJN douche ( stortbad ) is best .

PUB