• rating
    • rating
    • rating
    • rating
    • rating
    1 mening
  • Commentaren (0)

Anti-aging oefeningen voor een stevigere huid(2/3)

Anti-aging oefeningen voor een stevigere huid(2/3)

Omdat oefeningen in de eerste plaats plezant moeten blijven, hier een nieuwe reeks bewegingen op maat. Perfect om uw lichaam in vorm te houden.

Minstens twee keer per week uit te oefenen.

Anti-aging oefening n°1

Ga zitten op een stoel, de handen op het zitvlak en de rug goed recht. Adem in terwijl u uw rechtervoet opheft. Adem uit terwijl u uw rechtervoet neerzet en uw linkervoet opheft. 'Stap' zo gedurende enkele minuten.

Anti-aging oefening n°2

Nog steeds zittend op de stoel, zet u de tippen van uw vingers op uw schouders, de ellebogen omhoog. Adem in en maak tegelijkertijd cirkels met uw ellebogen, naar omhoog en naar achteren. Adem uit terwijl u de ellebogen naar voor en omlaag beweegt.

4 keer.

Artikel gepubliceerd door op 26/07/2011

Vindt u het artikel interessant?
 

Meer weten

image_format_460_230

Zo krijgt u een strakke buik!

  • Is uw buik niet meer strak en is hij zijn tonus kwijt? Misschien beweegt u wel te weinig, eet u te rijkelijk of bent u ...
    • rating
    • rating
    • rating
    • rating
    • rating