3 oefeningen voor mooie borsten

Geüpdatet door Stéphanie Koplowicz, gezondheidsjournaliste op 02/09/2014 - 11h06
-A +A

Gymnastiek kan de vorm van uw borsten niet volledig veranderen.
Maar het kan uw borsten wel een mooier aanzicht geven!


Laten we starten...

PUB

Uit te voeren minstens 3 maal per week gedurende 2 maanden om snel en zichtbaar resultaat te verkrijgen.

Daarna 2 maal per week om de vorm te behouden. 

Mooie borsten: oefening n°1

Rechtstaand, voeten plat op de grond, de armen gespreid in het verlengde van de schouders. Breng de armen rustig (zodat u de spanning goed voelt) naar elkaar toe, tot de handpalmen elkaar raken. Dan spreidt u ze terug en brengt u ze terug naar de beginpositie.  

20 keer.

Mooie borsten: oefening n°2

De benen half gebogen strekt u een arm naar achter, en de ander recht naar voor. Breng beide armen afwisselend op een snel, maar regelmatig tempo naar voor en achter (schaarbeweging).

15 keer aan iedere zijde.

Initialement publié par Emilie Veyretout le 07/06/2011 - 09h42 et mis à jour par Stéphanie Koplowicz, gezondheidsjournaliste le 02/09/2014 - 11h06
Bekijk dit artikel
Vous devez être connecté à votre compte E-Santé afin de laisser un commentaire
PUB
Lees ook
Mooie gespierde armen Gepubliceerd op 16/02/2017 - 19h26

Een specifiek programma om zowel de binnenkant van de armen als de triceps gespierder te maken! Minstens 3 maal per week uit te voeren gedurende 2 maanden om zo snel mogelijk zichtbaar resultaat te verkrijgen. 1 tot 2 keer per week erna om uw mooie v...

Een platte buik met twee keer drie oefeningen Gepubliceerd op 23/02/2017 - 11h43

Dit is een niet agressief oefenprogramma om de buispieren te oefenen zonder ze te forceren. Buikspieren kunnen makkelijk 'bewerkt' worden, maar zonder oefening laten ze het ook snel afweten. Doe deze oefeningen op lange termijn, twee à drie keer per...

Verfijn uw kuiten! Gepubliceerd op 07/01/2014 - 13h45

U droomt van aantrekkelijke, mooie kuiten? Dan kan u hier een oefenprogramma vinden om ze gespierder te maken. Als u deze oefeningen 2 à 3 keer per week uitvoert gedurende 10 weken, zal het resultaat niet lang op zich wachten.

Meer artikels