Emilie Veyretout

3 oefeningen voor een strakke buik

Geüpdatet door Marion Garteiser, gezondheidsjournaliste op 31/03/2015 - 15h25
-A +A

Uw buikspieren zijn slap?

Dankzij deze reeks oefeningen voor een strakke buik zal het resultaat niet lang op zich laten wachten. Deze oefeningen doet u best minstens 3 keer per week gedurende de eerste 2 maanden om zo vlug mogelijk resultaat te boeken. Daarna 2 maal per week om uw vorm te behouden.  

Oefening n°1 voor een strakke buik

Ga op uw rug liggen, de knieën gebogen. Wanneer u uitademt, brengt u uw linkerknie naar uw borst. Behoud deze positie gedurende 5 seconden en laat uw been dan weer zakken terwijl u uitademt. Wissel van kant en doe dit 8 keer aan iedere kant.

 

Oefening n°2 voor een strakke buik

Nog steeds uitgerekt op de grond, de armen langs het lichaam, heft u uw benen 90 op en kruis de voeten. Adem in en breng uw borst naar uw knieën terwijl u uitademt. Behoud deze positie gedurende 5 uitadembewegingen en laat terug zakken.

Deze oefening doet u 5 keer.

 

Initialement publié par Emilie Veyretout le 03/05/2011 - 09h41 et mis à jour par Marion Garteiser, gezondheidsjournaliste le 31/03/2015 - 15h25
Bekijk dit artikel
Vous devez être connecté à votre compte E-Santé afin de laisser un commentaire
PUB
Lees ook
Het is nooit te laat om de bilspieren te versterken ! Gepubliceerd op 03/03/2015 - 16h05

Goed nieuws: de billen zijn een lichaamsdeel dat makkelijk te versterken is. Op voorwaarde dat u er regelmatig en geconcentreerd aan werkt. Doe deze oefeningen 3 tot 4 keer per week in het begin, gedurende 2 à 3 maanden. Daarna 1 tot 3 keer per week,...

Drie oefeningen voor strakke, ronde billen Gepubliceerd op 08/02/2016 - 09h49

Laat uw billen werken, zowel voor, tijdens als na de vakantie. Als u deze drie oefeningen elke dag doet, krijgt u strakke en ronde billen . We geven er u nog vijf tips bij om perfecte billen te kweken.

3 oefeningen voor een slank figuur na de zwangerschap Geüpdatet op 26/04/2011 - 10h30

Deze gepersonnaliseerde oefeningen zullen ervoor zorgen dat u na uw zwangerschap weer vol energie zit en uw slanke lijn terugwint ! Minstens 3 keer per week uit te oefenen gedurende 2 maanden om snelle en zichtbare resultaten te boeken. Daarna 2 keer...

Afslankoefeningen voor mannen Gepubliceerd op 06/12/2010 - 00h00

Welke oefeningen zijn goed om van uw vetrolletjes af te raken? En om strakke buikspieren te kweken? Hieronder vindt u 3 types van oefeningen - buikspieroefeningen incluis - om rustig bij u thuis te doen. Hoe vaker u ze doet, hoe beter de resultaten!

Meer artikels