3 oefeningen voor droomheupen !

Geüpdatet door Marion Garteiser, gezondheidsjournaliste op 16/02/2016 - 16h21
-A +A

De heupen zijn dikwijls het lichaamsdeel waar u last van heeft... Naast een evenwichtigere voeding, zullen deze oefeningen u helpen uw 'lovehandles' te temmen ! Om zichtbare en duurzame resultaten te boeken, kan u deze oefeningen best regelmatig doen: minstens 3 maal per week, vooral in het begin.

PUB

Verfijn uw heupen: oefening 1

Op uw zij liggend, benen gestrekt. Licht langzaam uw bovenste been op zo hoog als u kunt. Hou deze stand 5 seconden aan en laat uw been terug zakken. Verander na de reeks van kant. Een reeks van 10 volstaat voor ieder been.

Verfijn uw heupen: oefening 2

Nog steeds op uw zij liggend, legt u uw hoofd op uw schouder en leg uw benen in een rechte hoek. Adem diep in en breng dan uw bovenste been al uitademend naar boven : u voelt de spieren in uw heupen werken. 3 reeksen van 12 bewegingen voor elk been, op uw ritme.

Initialement publié par Emilie Veyretout le 14/02/2011 - 11h10 et mis à jour par Marion Garteiser, gezondheidsjournaliste le 16/02/2016 - 16h21
Bekijk dit artikel
Vous devez être connecté à votre compte E-Santé afin de laisser un commentaire
PUB
Lees ook
Meer artikels