• rating
    • rating
    • rating
    • rating
    • rating
    0 mening
  • Commentaren (0)

3 oefeningen om aan de lijn te werken tijdens het ontbijt

3 oefeningen om aan de lijn te werken tijdens het ontbijt

Profiteer van dit belangrijk moment om uw spieren te trainen na een goede nachtrust. Lenigheid en energie gegarandeerd ! 

Doe deze oefeningen aanvankelijk een keer om de drie dagen, dan eens om de twee dagen en tenslotte elke dag : u zal er niet meer zonder kunnen !

Tijdens het ontbijt : oefening n°1

Drink uw thee (of uw koffie!) door uw elleboog zo hoog mogelijk omhoog te strekken, net als uw wervelkolom, gedurende 5 seconden, iedere keer als u uw tas heft. 

Een tiental keer.

Tijdens het ontbijt : oefening n°2

Ga zitten op uw stoel. Adem in en adem uit, en duw de schaamstreek langzaam naar voren en probeer ze terug te brengen naar de verticale positie, en dat afwisselend.

5 keer

Artikel gepubliceerd door op 13/09/2011

Vindt u het artikel interessant?
 

Meer weten

image_format_460_230

Zo krijgt u een strakke buik!

  • Is uw buik niet meer strak en is hij zijn tonus kwijt? Misschien beweegt u wel te weinig, eet u te rijkelijk of bent u ...
    • rating
    • rating
    • rating
    • rating
    • rating