3 anti-age oefeningen om uw gezicht te verstevigen !

Geüpdatet door Marion Garteiser, gezondheidsjournaliste op 23/04/2013 - 15h26
-A +A

Wist u dit? Gelaatsoefeningen kunnen u helpen om uw gezicht weer vorm te geven, te verstevigen en glad te maken! Neem uw rimpels onder handen!

Om de twee dagen voor de spiegel, gedurende twee maanden (bij aanvang van het programma). Daarna een keer per week om het te onderhouden.

PUB

Verstevig uw gezicht: de ogen

Zet uw wijsvingers aan uw slapen en trek uw huid zachtjes naar achter en naar boven. Sluit dan de ogen en probeer uw onderste oogleden zo hoog mogelijk omhoog te trekken: vasthouden, de huid moet trillen tussen de vingers.

Doe deze oefening 2 maal terwijl u de spanning houdt en tel tot 20

Verstevig uw gezicht: de wangen


Plaats uw vingers aan beide zijden aan de ogen en de mond. Glimlach fel en onderdruk de rimpels die het met zich meebrengt. Hou de spanning 5 seconden, laat los en herbegin.

Doe deze oefening 3 keer

Initialement publié par Emilie Veyretout le 14/03/2011 - 15h29 et mis à jour par Marion Garteiser, gezondheidsjournaliste le 23/04/2013 - 15h26
Bekijk dit artikel
Vous devez être connecté à votre compte E-Santé afin de laisser un commentaire
PUB
Lees ook
Gezichtsyoga, hét geheim tegen veroudering Gepubliceerd op 21/09/2016 - 10h30

Met de jaren verslapt de huid geleidelijk aan en vormen er zich ook rimpeltjes. We kunnen dat proces vertragen door onze huid weer meer tonus te geven, maar dan moeten we ook zelf aan de slag. Gezichtsyoga is daar heel nuttig voor omdat het heel wat...

Verfijn uw kuiten! Gepubliceerd op 07/01/2014 - 13h45

U droomt van aantrekkelijke, mooie kuiten? Dan kan u hier een oefenprogramma vinden om ze gespierder te maken. Als u deze oefeningen 2 à 3 keer per week uitvoert gedurende 10 weken, zal het resultaat niet lang op zich wachten.

Weg met die dubbele kin: verstevig uw hals! Gepubliceerd op 02/07/2013 - 14h42

De hals is een zeer belangrijk lichaamsdeel, maar wordt nochtans dikwijls verwaarloosd ! Hier een programma om uw hals wat te trainen. Om de twee dagen voor de spiegel, gedurende twee dagen. Daarna volstaat een keer per week.

Meer artikels